Daar gaan we dan - Reisverslag uit Best, Nederland van Dick Sonneveld - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan - Reisverslag uit Best, Nederland van Dick Sonneveld - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan

Blijf op de hoogte en volg Dick

03 Februari 2014 | Nederland, Best

Na een jaar van wikken, wegen wat ga ik doen waar, wil ik heen, wat wil ik met mn leven? is het dan toch zover. Ik heb het bedacht, in ieder geval voor het komende half jaar. en daarna zien we wel weer verder.

Nog enkele uren en dan vlieg ik naar Zuid Afrika om een aantal maanden als vrijwilliger te gaan helpen bij Rehoboth! http://www.rehoboth.org.za/ om jullie toch een beetje op de hoogte te houden zal ik proberen om regelmatig iets te uploaden. Het meeste zal te zien zijn op facebook, maar mocht ik jullie iets willen vertellen, dan zal dat hier gebeuren! ik kan niks beloven, omdat het internet nogal wisselvallig presteert in Zuid Afrika, maar ik ga mijn best doen!!

Nu is het echt tijd om te gaan!
tot over een aantal maanden!!

Dick

  • 03 Februari 2014 - 14:36

    Willem:

    Hoppetee!
    Gas erop :D

    Geniet er van kerel. Allereerst goede reis; en daarnaast natuurlijk: geniet er van daar in het echte Zonnige Zuiden!

    Willem

  • 03 Februari 2014 - 14:44

    Roely:

    Succes Dicky, geniet er van en hou ons allen op de hoogte.

    Gr Roel

  • 03 Februari 2014 - 14:44

    Roely:

    Succes Dicky, geniet er van en hou ons allen op de hoogte.

    Gr Roel

  • 03 Februari 2014 - 15:14

    Kris:

    Dick,

    Goede reis!
    veel succes en net zoveel plezier daar! Tot over een tijdje..

    Groeten, kris

  • 03 Februari 2014 - 16:10

    Burt:

    Dickleson!
    Goede reis, geniet ervan daaro!!!

  • 03 Februari 2014 - 16:18

    Petra :

    Goeie reis!

  • 03 Februari 2014 - 17:23

    Jannet Wisselink:

    Fijne en mooie tijd daar!!!

  • 03 Februari 2014 - 18:37

    Anne:

    He kerel,

    Goede reis. Hoop dat je veel voor de kinderen mag betekenen.

    Ben benieuwd naar je ervaringen.....

  • 03 Februari 2014 - 19:01

    Arjan:

    houdoe he!

  • 03 Februari 2014 - 19:39

    Rijny En Gerrit Westerik:

    Een hele goede tijd daar gewenst en dat je veel mag betekenen voor de mensen daar.
    Gods zegen!

  • 04 Februari 2014 - 08:05

    Andjo Bruijn:

    Goede tijd toegewenst, voor jezelf en voor de mensen daar om je heen! Ga met God!

  • 04 Februari 2014 - 23:09

    Ineke De Haas:

    Een hele goede, leuke, leerzame maar vooral gezegende tijd daar.

  • 06 Februari 2014 - 11:38

    Opa De Gelder:

    Dick ik heb je verslagje gelezen
    Opa de Gelder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 628
Totaal aantal bezoekers 5832

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Rehoboth Zuid Afrika

Landen bezocht: